Voorbereiding - Reisverslag uit Joppe, Nederland van Annet Smale - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Joppe, Nederland van Annet Smale - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

22 Juni 2015 | Nederland, Joppe

Het is tijd om op pad te gaan. Door aankomende veranderingen heb ik de mogelijkheid gekregen om voor het eerst in mijn leven Zuid-Amerika te gaan ontdekken! Peru om precies te zijn.

Nog een kleine week te gaan voordat ik het vliegtuig instap. Mijn backpack ligt klaar om ingepakt te worden. De inhoud ligt uitgestalt in de kamer, de checklist is zo goed als afgevinkt. Ik wacht alleen nog op mijn online bestelde Lonely Planet, wat US Dollars om af te halen en dan kan ik zondag met een gerust hart inchecken om maandag mijn eerste vliegtuigmaaltijd te gaan nuttigen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annet

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 4465

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 27 Juli 2015

Daar boven op de berg

Landen bezocht: